Αρχείο | 10:32 πμ

Καλοκαιρινές διακοπές..για πάντα??

9 Αυγ.

Rennie Ellis, Australia, 1940 – 2003, Union Jack, Lorne c.1968, Victoria

Καλοκαιρινές διακοπές για πάντααα…. Τραγούδι έναυσμα για τις καλοκαιρινές διακοπές, άσχετα που στο τέλος σου αφήνει  μια μικρή μελαγχολία.. η παρέα του Φαλήρου ανήκει στο παρελθόν.. Η Αμφιτρίτη και το Άδωνις είναι μπετόν… Γιατί τα περισσότερα καλοκαιρινά τραγούδια σου αφήνουν μια πικρία?? και γιατί να σκέφτομαι ότι τελειώνει το καλοκαίρι?? γιατί κύριος, δε με αφήνεις στον κόσμο μου??

Μένουν λίγες μέρες για την μεγάλη άδεια.. (4 μέρες και σήμερα και τα μυαλά στα κάγκελα..) και χτες έπιασα τον εαυτό μου να σκέφεται ότι: διακοπές = καλοκαίρι..το θέμα είναι όμως ότι το καλοκαίρι φεύγει (!) και ακόμα δεν έχω πάει διακοπές (μεγάλο ιουυυυυ).. και μόλις γυρίσεις είναι (σχεδόν) όλοι βαλτοί να σου λένε «Καλό χειμώνα» και εσύ θες να πεις πως πέρασες στις διακοπές σου και έχεις τον καθένα με το χαβά του. Θα μάθεις για τον Γιωργάκη που θα πάει πρώτη δημοτικού, για το Μαράκι που θα ξεκινήσει αγγλικά και θα πρέπει να δείξεις την αγωνία σου στο μεγάλο πρόβλημα: αν τελικά βρέξει στο κτήμα, τι παπούτσια πρέπει να βάλεις??

Καλά μου τα έλεγε η μαμά μου ότι θα αναπολώ τα παιδικά χρόνια που είχα 3 μήνες διακοπές, γινόμουν μαυροτσούκαλο και το μοναδικό άγχος μου ήταν πότε θα μου δώσουν 500 δρχ. να αγορασω το τεραστιο παγωτό 4Χ4!! Τώρα το μοναδικό που μένει να σου θυμίσει ότι είμαστε σε mode holidays:on είναι η άδεια Αθήνα, οι άπειρες θέσεις parking και μερικοί ξέμπαρκοι που σου λένε που πήγαν και πόοοσο ωραια πέρασαν. Και δεν φτάνει αυτό, στη συνέχεια σε σκοτώνουν αργά…αρχικά ένα φιλικό πατ πατ στη πλάτη και μετα με χαμόγελο colgate «άντε θα πας και εσύ κάπου, αν και άργησες, αφού δεν έχεις κλείσει δύσκολα θα βρεις…(σαν να σου λένε πόσο βόδι μπορεί να είσαι???) 

Ακόμα δεν ξέρω που θα πάω, ποιος τυχερός θα περάσει υπέροχα μαζί μου  και αν τελικά θα γνωρίσω το ψηλό, μελαχροινό,  γεροδεμένο αγόρι, με τα μπλουκλωτά μαλλιά που πέφτουν ανάλαφρα στους ώμους του (κατα προτίμηση να έχει καταγωγή από Λατινική Αμερική και να θέλει να μείνουμε στο Cancuν ή στη ΝΥ). Τώρα αν βρω κάτι λίγο λιγότερο θα το δεχτώ..  Τι να κάνεις?? Παλιοζωή… Έστω να κάνεις μια ανταλλαγή ονόματος, να έχεις να θυμάσαι κάτι (Καλά τα λέει ο Αλκίνοος γιατι δεν ερχεσαι ποτε όταν σε θέλω.. αν έρθει βέβαια εδώ θα είμαι 🙂 ). ΕΚΛΕΙΣΕ! Αποφάσισα να περιμένω τη πρόταση-έκπληξη του μυστηριωδους αγοριού με τα μελιά μάτια! 

Κλέινοντας οι στίχοι που μου έρχονται είναι από το τραγούδι της Βασικής Καρακώστα «Μια νύχτα στην Αστροπαλία. » Δυο μάτια μελαγχολικά, με σημαδέψαν στην καρδιά, μια νύχτα στην μια νύχτα στην Αστροπαλιά…. Γιατί είναι ωραίο να περιμένεις κάτι… Καλές μας διακοπές!!!!!